Reklamacje
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
1. Reklamowany towar prosimy wysłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (POBIERZ) na adres:
GORTEKS
Al. Jana Pawła II 79C
15-704 Białystok
Polska
2. W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza reklamacyjnego prosimy własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania towaru.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a koszty transportu zostaną zwrócone na rachunek wskazany przez Klienta. Jeśli wymiana lub naprawa nie jest możliwa równowartość ceny produktu zostanie zwrócona Klientowi.